vineri, 4 septembrie 2015

31-2 AUGUST




Ce sadim azi, si cu siguranta sadim, o sa stim incurand! Azi e imposibil sa ne dam seama! emoticon smile
Ca totul sa fie bine, este important ca de azi pana miercuri ( 31 aug-1-2 septembrie) sa fim atrasi de liniste, in toate formele in care se prezinta in viata noastra.
Plimba-te singur, vorbeste cu tine, dar nu contradictoriu; asculta o muzica in liniste, citeste sau fa ce vrei...dar stai departe de vacarm si agitatie cat poti de mult!
Azi si maine, in special, Luna este captiva intre Karma si Uranus( in Berbec) si este in opozitie cu Luna Neagra si Destinul ( Balanta)!
Este usor sa ne enervam din nimic!
Este usor sa vedem ca ceilalti au fost prezenti in experienta noastra!
Este usor, acum, sa ne scoatem din ecuatie, ca si cum n- am fi avut nici un rol!
Dar noi, unde am fost?
Nimic nu vine in viata noastra fara

invitatie si zilele acestea o sa vedem in ce ne-am bagat, ce am acceptat, ce am creat!
In aceste zile de inceput de saptamana, trebuie sa facem fata unei fervescente masive: evenimente parca puse de Destin, cu mana lui, si rasturnari de situatie fulminante!
Nu este simplu sa intelegem de ce sunt toate acestea prezente!
Avem tendinta de a trata lucrurile berbeceste si sa nu acceptam sa ni se spuna adevaruri sau sa primim sfaturi.
Azi nu putem accepta ca altii au avut dreptate, si inca mai au !
Dar azi, sau maine, va trebui sa vedem ca nu avem alta varianta decat sa consideram si ideile celorlati!
Uneori costa, alteori doare...
Aceste zile pot fi bilantul neascultarii noastre!
O sa vedem costurile reale!
emoticon smile
Inchid cum am inceput: semanati iubire si liniste!
Lumea este plina de conflicte, in toate colturile ei, dar acestea nu sunt luptele voastre!
Insamantati LINISTE si IMPACARE, caci din conflict nu puteti ajuta pe nimeni!
Mai ales pe voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau este deosebit de important pentru mine.
Multumesc!