joi, 8 iunie 2017

Si se da START!

 In final!

Am hotarat sa incep acest proiect in regie proprie,
 fara sa am o editura in spate care sa coordoneze pentru mine urmatorii pasi. 
De aceea, incepatoare ce sunt,
 cer multa rabdare din partea voastra.


Lilith, Alegeri Platite Prea Scump
Astrologia Ezoterica a Lunii Negre

Autor: Otilia Mazilu
Pagini: 220
Pret: 35 Ron

Nu se va putea gasi in librarii, deocamdata!


Un mic mesaj pentru tine, din partea mea!
Cartea este editata in regie proprie, in tiraj foarte redus si va fi disponibila, deocamdata, doar  in posesia mea. Sunt foarte fericita ca locuiesc in mediu rural, dar acest lucru complica modalitatile de livrare. Prin urmare, pentru ca un Curier ar ridica costurile de achizitie....
Expedierea cartilor se va face, tot deocamdata, prin Posta Romana - Posta Simpla sau Ramburs.
Posta simpla - cca 5 lei/1 kg- este o optiune care reduce costurile totale si este valabila pentru cei vor prefera plati prin virament bancar.
Ramburs - 10 lei/1 kg -  pentru cei care opteaza pentru plata numerar la destinatie.
Pentru cei ce PRENOTEAZA acum, livrarile vor incepe cu data de 15-16 iunie 2017.

Eu va multumesc!
Otilia Mazilu



Pentru PRECOMANDA folositi urmatorul formular!
(Ma ajuta sa stabilesc primul tiraj si nu costa nimic)




6 comentarii:

  1. Raspandeste-o :) ... cu spor maxim si cu bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari,sunt convinsa ca veti avea succes tu si Lilith!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper sa fie un indrumar util pentru toata lumea. Nu toti suntem orientati ezoteric, dar nici toti cei orientati ezoteric nu au familiaritate cu astrologia.
      Cred, sper, cartea sa le poata fi de folos cat mai multor persoane.

      Ștergere
  3. Ce legatura are comanda cartii cu data de nastere ????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca mi-am propus sa fac mici surprize pe viitor?
      Nu iti cere nimeni data corecta, daca nu vrei sa o dai, sa stii! :)
      Iti inteleg reticenta!

      Ștergere

Comentariul tau este deosebit de important pentru mine.
Multumesc!